משלוחים והחזרות

כאשר אתם מזמינים ממילסטון אתם קונים ישירות מהיבואן. רוב המוצרים במלאי רציף ומוכנים למשלוח ישירות אליכם הביתה. הזמינות הגבוהה תאפשר לכם לקבל את הסחורה תוך 5-7 ימי עסקים מיום ההזמנה.

עלות

המשלוח בחינם בהזמנת מוצרים שנרכשו באתר, למעט מוצרי חיסול מלאי.

הדוגמאות הן בעלות מינימלית עם זיכוי מלא ברכישה של 1000 ש״ח, עלות משלוח של 45 ₪ לחבילה (עד 5 ק”ג)

מוצרי חיסול מלאי – משלוח חינם ברכישת מוצרים בעלות 800₪ ומעלה, ובעלות משלוח 99₪ ברכישת מוצרים בעלות שמתחת ל 800₪. 

הגעה

משלוח תןך 5-7 ימי עסקים לכל המוצרים, למעט כיורים ואמבטיות.

כיורים ואמבטיות הינם מוצרים בהזמנה מיוחדת מחו”ל וזמן אספקתם הינו עד 6 שבועות.

איסוף עצמי ממחסני החברה באשדוד אפשרי רק בתאום מראש בטלפון או ואטסאפ.

ההובלה למוצרים היא בפריקת מדרכה, כלומר הובלה עד המדרכה הסמוכה לבית.

מומלץ להתייעץ עם שירות הלקוחות כדי לתכנן את הגעת המוצר.

ההובלה לדוגמאות הינה עד לדלת הבית.

משלוח מהיר

ניתן לקדם את הגעת המשלוח בתאום מראש עם שירות הלקוחות של מילסטון. בנוסף, ניתן לבצע איסוף עצמי ממחסני החברה באזור התעשייה באשדוד, ברחוב הבטיחות 18, בתיאום מראש בלבד.

יעדים מרוחקים ומשלוחים חריגים

תיתכן עלות נוספת במקרים של הובלה ליעדים מרוחקים ו/או ליעדים שאינם בשליטה בטחונית של ישראל. במקרים אלו, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של מילסטון. משלוחים בנפחים ו/או משקלים חריגים בגודלם ו/או מוצרים מאוד עדינים ידרשו תשומת לב יחודית ועל כן שירות הלקוחות של מיסטון ייצור עמכם קשר לבירור פרטים ואפשרויות אספקה. במקרים חריגים תיתכן תוספת תשלום.

החזרות

ערך שירות הלקוחות הוא נר לרגלינו. על כן, ישנה אפשרות להחזיר את המוצרים שנרכשו באתר האינטרנט של מילסטון מכל סיבה שהיא, במצב תקין ובאריזה המקורית, בתוך 14 ימים מרגע קבלת המוצר.

לצורך החזרה, נא לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון או במייל returns@milstone.co.il

  1. הטיפול יועבר לטיפול מחלקת החזרות ותתקבל תשובה בתוך 48 שעות מרגע שליחת טופס ההחזרה.
  2. לצורך תפעול ההזמנות והמשלוחים אנו נצטרך לחייב בסכום של 10% מערך ההזמנה ולא פחות מ-117 ₪ על כל ההחזרות ללא יוצא מן הכלל.
  3. עלות המשלוח בגין החזר המוצרים אל מחסני חברת מילסטון תחול על הלקוח. ניתן להוביל את הסחורה אל מחסני החברה באזור התעשייה באשדוד, בתיאום מראש עם שירות הלקוחות של חברת מילסטון. מחיר ההובלה יהיה בהתאם למיקום והתנאים.
  4. סחורות שלא ניתן להחזיר: דוגמאות, מוצרים ממחלקת “חיסולים”, סוף סדרה (יצוין בקניה), מוצרים שהייצור היה עבורכם במיוחד (זו המומחיות שלנו).
  5. יודגש כי לשם קבלת החזר כספי, על המוצרים לחזור באריזתם המקורית, כאשר היא סגורה. מוצרים שבורים לא יזוכו. כאן המקום לציין כי המוצרים המנכרים באתר הנם שבירים ולכן אנו ממליצים לוודא שהם ארוזים היטב במשלוח חזרה. לא יתקבל זיכוי בגין מוצר שהגיע בניגוד להגדרות סעיף זה, גם לא חלקית.
  6. החזר כספי יינתן בתוך 7 ימי עסקים מהגעת הסחורה למחסן החברה, בהתאם לשיטת התשלום בה בוצעה ההזמנה.

 

החזרות לחומר פגום

אנו עושים את מיטב המאמצים לארוז את החומר היטב ולהוביל בזהירות, אבל לעיתים נדירות יש גם תקלות. חובה לבדוק את החומר שהגיע עד 24 שעות מהגעת החומר לאתר.
במידה ונתקלתם בתקלה יש לשלוח מייל בדחיפות ל- service@milstone.co.il עם הפרטים הבאים: שם לקוח, מספר הזמנה, כמות החומר הניזוק, מספר אצווה (מוצרים בעלי אצוות ייצור) תאריך קבלת החומר ותמונות של הנזק.
עם קבלת הפרטים אנו נאבד את הנתונים אצלנו ונדאג לשלוח לכם חומר חלופי. יש לוודא שהחומר הניזוק נשאר בידכם. קבלת חומר חלופי מותנית בהחזרת החומר הפגום. טענות לחומר פגום מעבר ל-24 שעות לאחר הגעת החומר לא יתקבלו.