להפוך חדר שינה לחלל רב תכליתי

8.7.2015 שתף

לא כול אחד יכול לפנות חדר שלם ולייעד אותו לאורחים. אבל, זה לא אומר שאתם לא רוצים שהאורח ללילה ירגיש מצוין ורצוי. בין אם אתם מלינים את האורחים בחדר המשחקים של הילדים או בחדר פנוי, הרעיון הוא ליצור מרחב שבו הריהוט יספק מספר פונקציות – גם עבורכם וגם עבור המבקר המזדמן.

הנגיעות הקטנות הן אלה שיהפכו את החדר הרגיל למשהו מיוחד. עם מספר רהיטים רב תכליתיים וכמה נגיעות לגימור, כמו תוספת פסיפסים לקישוט הקיר או קרניזים לתקרה, תוכלו להפוך כול חדר בבית שלכם למרחב מזמין לכול אורח שיגיע אליכם ללינת לילה.

פריטים שיכולים להפוך את החדר למזמין ולפונקציונלי בו זמנית

  • ספה נפתחת יכולה לשמש כמקום ישיבה נוסף בזמן שאין אורחים בבית, ולשמש כמיטה לאורחים בעת הצורך.

 

  • במגירות של שולחן משרדי תוכלו לאחסן דברים שלכם. על השולחן להניח סלסלה או קופסה, כדי שאפשר יהיה לאסוף לתוכה בקלות את הפריטים שלכם שמונחים על השולחן, כאשר האורחים מגיעים. השולחן יכול לשמש לאורחים כשולחן איפור, או כמשטח עליו יוכלו להניח את החפצים שלהם בזמן שהותם אצלכם.

 

עיצוב פנים הבית

  • מדפים יהיו מעולים לחדר שמשמש למטרה כפולה. מדפי ספרים מתאימים גם להצגת פריטי קישוט שונים ולהצגת כמה תמונות ממוסגרות. השתמשו בכמה מחזיקי מגזינים ושימו בהם קטלוגים, מגזינים ועיתונים. הוסיפו כמה סלים על המדף התחתון לאחסון דיסקים, משחקים וצעצועים. האורחים יעריכו את הסדר ואת חומר הקריאה. בנוסף, זוהי הזדמנות להציג את האישיות שלכם באמצעות אוסף הספרים והמגזינים.

 

  • שידת מגירות היא תוספת נהדרת לחדר רב תכליתי. אתם יכולים להשתמש במגירות התחתונות לאחסון בגדי חורף, שמיכות נוספות ומצעים להחלפה. האורחים יקבלו בברכה שטח אחסון במגירות העליונות. זה נורא נוח לאורחים כשהם מסוגלים לאחסן את הפריטים שלהם, והחלק העליון שימושי מאוד למיקום החפצים האישיים שלהם.

 

  • הציבו מתקן תלייה בחדר. גם אם אתם לא יכולים לספק רהיט לאחסון, מתלה יאפשר לאורחים לתלות את התיקים שלהם ולמצוא דברים בקלות. יש מתקני תלייה שאפשר לקפל בתום השימוש.

 

  • כדאי שיהיו בחדר מספר סוגי תאורה. מומלץ שיהיה מפסק ליד המיטה, כך שהאורחים יוכלו לכבות את התאורה בחדר גם בכניסה לחדר וגם כשהם כבר במיטה.

 

  • כאשר הילדים מתבגרים ועוזבים את הבית, זוהי ההזדמנות לצאת ולקנות מצעים חדשים לחדר ולרכז את החפצים הישנים של הילד לאזור אחד, כך שהאורחים ירגישו רצויים בחלל.

אופניי ילדים

טיפים קלילים:

  • לפני שהאורחים מגיעים, הוציאו כול רהיט מיותר או עומס של פריטים, שהופכים את החדר לחלל צפוף ולא מאורגן, גם אם אתם עושים זאת רק עד שהאורחים שלכם יעזבו.
  • פריטים אחרים שאפשר להניח בחדר כוללים, בין השאר, רדיו שעון, פנקס ועט, פח אשפה, ערכת תפירה, מגבונים, וצילון על החלונות להגברת הפרטיות.

פרקט בעיצוב בית