להשגת מראה יוקרתי במחיר שפוי – ריצוף דמוי שיש

10.12.2017 שתף

להשגת מראה יוקרתי במחיר שפוי – ריצוף דמוי שיש

 

אתם אוהבים שיש אבל לא יכולים להרשות לעצמכם לרצף את הבית באבן שיש אמתית?
ריצוף באריחי קרמיקה דמויי שיש יכולה להיות המענה המתאים לסגנון העיצוב שאתם מחפשים.

 

כאשר אנחנו מדמיינים ריצוף יוקרתי אנחנו חושבים ישר על אבן טבעית. ארמון לא יהיה ארמון אם לא יהיה מרוצף באבן טבעית יפה, נכון?
ואכן, אחד מחומרי הריצוף היקרים ביותר הוא האבן מסיבות די ברורות מאליהן.

חציבת אבן היא עסק עתיר ממון שהופך יקר יותר אם החציבה מתקיימת מתחת לפני האדמה; ככול שהאבן קשה וצפופה
יותר, כך יותר קשה ויקר לחצוב אותה; וככול שצבע האבן או המרקם שלה נדיר יותר – כך האבן יקרה יותר.

 

אבן היא כבדה והיא מיוצרת ברחבי העולם מה שאומר שעלויות ההובלה שלה גבוהות מאוד. עד שהאבן מגיעה סוף סוף לדלת ביתכם, תצטרכו להכין תקציב שיכלול לא רק את מחיר האבן אלא גם את עלות ההתקנה הגבוהה, כי זה לא פשוט לרצף באבן. אבל למרבה המזל, הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת היום לרצף את הבית באריחים דמויי שיש ולהשיג את המראה היוקרתי המבוקש שמעניקה לחלל האבן הטבעית.

 

מבחר של מרקמים וגוונים

אריחי שיש גדולים ויוקרתיים היו פעם מנת חלקם של בתי העשירים בלבד, אבל ההתפתחויות בטכנולוגיית הייצור המודרנית הפכו את המראה היוקרתי להרבה יותר זול ובר השגה. אריחים דמויי שיש קלים להתקנה והתחזוקה שלהם נמוכה יותר בהשוואה לאבן הטבעית. כך למשל, אפשר לבחור בחיפוי הקיר באזור המקלחון בקרמיקה דמוית אבן עם מרקם עשיר בנימים ובגווני גוונים. חיפוי זה יעניק למקלחון מראה של גוש אבן ענק שנחצב ישירות מההר. שילוב של קיר זה יחד עם רצפה דמוית שיש בעלת מרקם שקט יותר מהקיר, חדגוני ונטול נימים, הופך את חדר הרחצה למעין פינת מקלט שלווה ונעימה לעין.

 

מראה יוקרתי במחיר זול

שימוש באריחים לקבלת מראה של ריצוף דמי שיש יעניק גימור ברמה גבוהה למטבח, למשל, כאשר עלות החומר הרבה יותר זולה משיש טבעי, שלא לומר שהטיפול והניקיון הרבה יותר נוחים כשמדובר בתחזוקה של קרמיקה לעומת זו של האבן הטבעית. היתרון של ריצוף דמוי שיש במטבח נובע גם מהיכולת להשתמש באותו חומר לריצוף הרצפה, לחיפוי הקירות שמעל הכיור, ולבניית דלפק העבודה במטבח, תוך שילוב ומשחק במרקמים ובגוונים שישלימו האחד את השני, להשגת מראה מגוון אך שלם.

 

עובי אריחים אחיד

אפשר להתאים לחלל הבית משטח גדול של קרמיקה דמוית שיש שמותאמת למידות החלל בבית שלכם. משטח אחד גדול יכול להעניק לחלל מראה ותחושה של אבן טבעית במחיר הרבה יותר זול. ריצוף זה כמעט לא סובל מבלאי, ושלא כמו מוצרי אבן טבעיים רבים, הוא חסין מפני שבירות במיוחד בגלל שעובי האריחים הוא אחיד. כאשר לאריח יש עובי קבוע, זה מאפשר חיפוי וריצוף באריחים דקים וקלים בהרבה מאלה של האבן הטבעית, ובכך, להוזיל גם את עבודת ההתקנה לעומת ההתקנה של האבן הטבעית והעבה יותר.