קרמיקה לבנה | מילסטון

19.5.2016 שתף

הקרמיקה היא לא איזו ננוטכנולוגיה חדשנית, והיא אפילו לא חומר חדש. זה באמת אותו חומר ישן, מוכר וטוב, שמיוצר בימינו בתהליכים מיוחדים שבהם מעורבים ציוד חדיש וייצור מודרני. זה הזמן לשנות את מה שאנחנו מדמיינים כשאנחנו חושבים על אריחי קרמיקה.
היצרנים יכולים היום לייצר אריחי קרמיקה ענקיים, דקים במיוחד ועמידים כמעט לגמרי בפני ספיגת מים. פרט אחרון זה אומר שהאריחים הגדולים לא ייסדקו בטמפרטורות נמוכות במיוחד וניתן יהיה להשתמש בהם בצורה מדהימה בתוך הבית ובחוץ, במגוון רחב של יישומים. האריחים מיוצרים גם בגדלים קטנים יותר, שבדרך כלל נחשבים לסטנדרט בחדרי אמבטיה רבים.
מדובר בסוג חדש של אריחי קרמיקה, שמגיע בגוונים של שמנת ולבן טהור, חום בהיר עד כהה, ואפור בהיר עד כהה. חלק מהאריחים הם בגוון אחיד, אבל יש גם אריחי קרמיקה שמדמים עץ, בטון, דפוסי טקסטיל, מתכות ואבן טבעית. יש אריחים שכל כך דומים לשיש עד שהם יכולים לשטות גם במומחי האבן הגדולים ביותר.

הייחוד של אריחי קרמיקה גדולים

כשתראו אריחים גדולים אלה בפעם הראשונה בביתו של מישהו, ייתכן שהתגובה הראשונה שלכם לא תהיה “וואו, אריחים נהדרים”. למעשה, סביר להניח שאולי לא אפילו לא תהיו מודעים לכך שאתם מתבוננים באריחים עד שמישהו יסב את תשומת לבכם. הסיבה לכך היא, שלא כמו האריחים הקטנים והמסורתיים עם קווי הדיס לאורך ולרוחב, לאריחים הגדולים כמעט שאין קווי דיס, והמעטים שיהיו שם, כמעט ולא ייראו לעין.
האריחים הגדולים בעלי הגוון האחיד, מציגים גימור אסתטי ויוצא דופן, נראים כמו אבן טבעית, במיוחד אלה שהמרקם שלהם הוא דמוי שיש.

אריחי קרמיקה לבנים בחדר האמבטיה ובמקלחת

שיפוץ בחדר האמבטיה או במקלחת, יכול להיות חוויה די מרתיעה. הסיבה לכך היא שבמהלך השיפוץ באזורים אלה אתם צריכים לקחת בחשבון כל פרט קטן – החל בריצוף וכלה בחיפוי הקירות. כנראה, שמסיבה זו אנשים מעדיפים להשתמש בשירותיו של איש מקצוע, בעיקר מעצב פנים, כדי שיסייע להם להוציא לפועל את השיפוצים המבוקשים.
אחד ההיבטים החשובים מאוד שצריך לקחת בחשבון באזור חדר האמבטיה והמקלחת, הוא בחירת האריחים. קרמיקה לבנה, היא אחת האפשרויות המומלצות ליצירת אווירה של בהירות, ניקיון והיגיינה.
אפשר להשתמש באריחי קרמיקה לבנה לריצוף חדר הרחצה או המטבח, כמו גם לחיפוי הקירות, במיוחד מאחורי הכיורים. השוק מציע גם קרמיקה לבנה שזורה בוורידים אפורים שיכולים להוסיף עניין לעיצוב החלל כולו.
לחדר האמבטיה ולמטבח מומלץ לבחור באריחי קרמיקה לבנה בעלי יכולת התנגדות להחלקה. אריחים שכאלה מתאימים לריצוף אזורים בבית שנוטים להיות רטובים, כמו המטבח וחדר הרחצה.
אריחי הקרמיקה הבהירים יכולים להוסיף אור לכול חלל, במיוחד אם אתם מחפשים עיצוב שישמור על סביבת חיים נקיה ומסודרת בבית שלכם.