עיצוב קרמיקה לאמבטיה – כך תחליטו על העיצוב המתאים

20.5.2014 שתף

עיצוב נכון לחדר האמבטיה לא רק מכניס חיים לחלל, אלא גם מעניק לכם תחושה של רוגע בכל פעם שאתם נכנסים אליו.
שיפוץ חדר האמבטיה יכול להחזיר את הברק והזוהר האבודים לחדר האמבטיה שלכם.
מדובר באמבטיה, בריצוף, בחיפוי הקירות, בטיפול בחלונות, בפינת המקלחת ובכל כך הרבה אביזרי אמבטיה אחרים שידגישו את עיצוב חדר האמבטיה שלכם.

הנה רעיונות לעיצוב אזור המקלחת וריצוף חדר האמבטיה:

התמקדות באזור המקלחת

אזור המקלחת הוא אחד החלקים החשובים ביותר בחדר האמבטיה שלכם. כדי לגרום לו להיראות נפלא, כדאי שאזור זה יעמוד בראש סדר העדיפויות בעת שיפוץ חדר האמבטיה.
עיצוב קרמיקה באמבטיה

כשאתם מתכננים לשפץ את מתחם המקלחת, קחו בחשבון את החשיבות של אריחי הרצפה והקירות שמותקנים באזור זה. אריחים שנראים היטב יכולים לשדרג מיידית את מראה אזור המקלחת כולו.

אין ספק שהעונג ברחצה מרעננת הולך ומשתפר כשאריחים יפים מקיפים אתכם. יתר על כן, המקלחון הוא נקודת מרכזית בחדר האמבטיה, לכן הענקת מראה מושלם לאזור זה חיונית על מנת להבטיח שמראה חדר האמבטיה ייראה כחלל שתוכנן היטב. אגב, בימינו, רוב האנשים מעדיפים חלל מקלחת גדול ונוח.

עם השיגעון ההולך וגובר למקלחת בחדר האמבטיה, רבים מעדיפים להפוך אותה למוקד משיכה מבחינה ויזואלית. כיוון שאריחי הקרמיקה הם בין האלמנטים העיצוביים הבולטים ביותר בחלל המקלחת, ברגע שאתם בוחרים באריחי קרמיקה איכותיים, אתם כבר מבטיחים שאזור המקלחת ייראה אלגנטי.

בחירה בצבעוניות מתאימה

יש אין סוף אפשרויות לעיצוב וקישוט חדר האמבטיה של ההורים באריחי קרמיקה. בעצם, מדובר בחדר הכי אינטימי בבית שלכם, ועיצוב נכון יכול לגרום לכך שהחדר ייראה אלגנטי ומזמין. היום, רבים מעדיפים ליצור באמבטיה אווירה שלווה של ספא. אך מה אתם מעדיפים?

ובכן, אם חדר האמבטיה שלכם לא כל כך מרווח, תוכלו ליצור אשליה של חלל גדול יותר על צביעת הקירות בצבעים רכים ושקטים. ניתן לצבוע את אחד הקירות בחדר האמבטיה בצבע נועז בהיר, או לחילופין, לתת לאמבטיה פרץ של צבע על ידי ריצוף קיר אחד בצבע מלא חיות. לדוגמה, אם שלושה קירות בחדר האמבטיה צבועים בצבע אוף וויט, אפשר לחפות באריחי קרמיקה בצבע חציל או טורקיז את הקיר הרביעי. כך תוכלו להעניק לחדר האמבטיה איזון נכון בין המרחב והצבע. בכל פעם שיש לכם ספק, בחרו בצבעים ניטראליים כמו אפור פלדה, אפור חום, חום ובז’.
קרמיקה בחדר אמבטיה

ריצוף באריחי קרמיקה צבעים בהירים מוסיף גם הוא תחושה של חדר אמבטיה מרווח ואלגנטי. השתמשו בריצוף אפור רך, כחול אבקה או בצבע “שזוף”. כדי להוסיף מעט דרמה, תוכלו לבחור באריחי קרמיקה משובצים בשחור ולבן. אין להשתמש באריחי מיני לריצוף חדר האמבטיה, כי הם יגרמו לחלל להיראות צפוף מדי. שמרו אריחים אלה לחיפוי הקירות בחדר האמבטיה. אם תשמרו על ערכת צבעים בהירה ומאירה בריצוף חדר האמבטיה, תוכלו להשתמש באביזרים כהים כמו מגבות או ציורי קיר, כדי להוסיף צבע לחדר.
עיצוב חדר אמבטיה