מגמות אחרונות בתחום אריחי הרצפה

1.2.2014 שתף

מגמות העיצוב בתחום עיצוב הדיור באות והולכות כלעומת שבאו. אבל, מכיוון שריצוף הוא רק לעיתים נדירות עבודה זולה ומהירה, אין טעם לבחור באריחים שהם “חמים” מאוד היום, אבל יהיו מחוץ לאופנה עוד לפני שתספיקו להגיד “ג’ק רובינסון”…

ובכן, איך בכל זאת מקבלים את המראה האחרון בריצוף, מבלי שנצטרך לחדש בכל פעם את הרצפה? יש כמה סוגי אריחים שמאפשרים לכם להשיג גם מראה חדש וגם עיצוב מעניין וייחודי, שיישאר אופנתי וחם למשך שנים רבות.

חדר באווירה זוהרת

היום, אווירת הזוהר עושה את דרכה אל תעשיית עיצוב הפנים. ההתקדמות הטכנולוגית משמעותה שהעולם הישן פוגש את העולם החדש – חישבו יוקרה ואבן טבעית. יחד עם נברשת מלאת שיק וריהוט וינטג’, תקבלו מראה שתוכלו לקחת אתכם אל העתיד, תוך מתן כבוד לעבר. הכוונה היא לסגנונות ריצוף כמו אריחי “שי גריי” או ריצוף “מצפה צהוב אפור”, שמוצגים בצילומים באתר זה.

אווירה של פאנק

יש כמה מגמות ריצוף שהגיעו מאירופה. חלקם אריחים דמויי גרפיטי שהפכו ליצירת אומנות בבית המודרני. ואכן, היום מקובל לרצף את הרצפה מאריחים שאינם זהים בגודלם. כמו ריצוף מסוג “ביבליקל” או ריצוף “מצפה אפור” שמוצגים באתר. סגנונות ריצוף אלה יוצרים מראה דקורטיבי מיוחד במינו שיכול לשנות מידית את האווירה בחדר.

ריצוף אבן מחוץ לבית

שימוש באריחי אבן בחוץ הוא אחד המגמות הפופולאריות היום ויש לכך סיבות טובות. אבל, לפני שאתם רצים לרצף את הפטיו, אזור הבריכה, החנייה או המדרכה, באריחי אבן בסגנון “סמי רקליים” שמוצג באתר זה – יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת על שימוש נכון ומתאים באריחי אבן בחוץ.

דרך מצוינת לכלול את הפטיו כחלק ממרחב המחייה הפנימי של הבית, היא להשתמש באותו סגנון של אריחי אבן בתוך הבית ומחוצה לו. בחירה זו, בשילוב עם דלתות הזזה רחבות מזכוכית, יכול בקלות להכפיל את שטח הבית ולהפוך כל חדר חשוך וצפוף לחדר מואר ונעים שפשוט כיף לשהות בו וליהנות מהחיים.

שימוש באריחי אבן לריצוף הפטיו

חשוב לדעת כי אריחי אבן מלוטשים היטב הם חלקלקים מאוד כשהם רטובים. לכן, אל תעשו את הטעות ואל תשתמשו באריחי אבן מלוטשים מחוץ לבית, כפי שאתם עושים בתוך הבית, במיוחד אם הפטיו שלכם יהיה חשוף למים. במקום זאת, השתמשו באריחים במרקם מחוספס לריצוף השטח החיצוני. כמובן שחשוב להשתמש בחומר איטום, כי בלעדיו האבן תוכתם ותתלכלך בקלות, אבל עם זאת הימנעו מליטוש מוחלט ומגימורים מבריקים.

שימוש באריחי אבן מסביב לבריכה

אבן גיר היא אידיאלית לריצוף אזור הבריכה. אבן זו מגולענת וסדוקה באופן טבעי. והיא גם קרירה ונעימה כשצועדים עליה ברגליים יחפות. אפילו בימים החמים ביותר אפשר לפסוע בנוחות על אריחי אבן גיר. סוגים אחרים של ריצוף, לעומת זאת, עלולים להיות חמים ושורפים בצורה בלתי נסבלת