חיפוי אבן בסלון | מילסטון

19.5.2016 שתף

זה מדהים עד כמה שחיפוי אבן בתוך הבית יכול לשנות את החלל ולעצב את החדר בסגנון כפרי ומודרני כאחד. קירות פנימיים מאבן לא צריכים להיראות כאילו הם יוצרים אווירה קרה, הם יכולים להעניק מראה חמים אם מוסיפים להם אלמנטים דקורטיביים מלאי חיות כמו צמחים או חפצים אחרים בגוונים חזקים.
יכול להיות שיש מקומות בבית שבהם תמצאו שחיפוי אבן לא יתאים אבל, האמת היא שלבנים או חיפויי אבן יוסיפו נוי לקירות המסדרון, למטבח, לחדר המגורים או לחדר האמבטיה. ואם יש לכם בית פרטי עם קומת מרתף, קירות פנימיים עם חיפוי אבן הם עיצוב מושלם גם לחלל זה.

למה לשלב קיר מחופה אבן או בריקים בעיצוב הפנים?

פשוט, כי זה נראה מדהים! אין שום חומר אחר שיכול להוסיף מראה כל כך מפואר לעיצוב שלכם, כמו אבן ובריקים. קודם כל, חיפוי אבן בסלון, או בחלל אחר בבית, הוא מיוחד במינו כי יש בכוחו לשנות את כל תפישת העיצוב של הבית שלכם, ולהפוך אותו בקלות לבית כפרי שיעניק לכם מפלט מודרני ומתוחכם מההמולה שבחוץ.
בנוסף, האבן לא צריכה להיות קרה וחשופה, אפשר להוסיף קישוטים, לשנות גוונים ולגרום לכך שהחדר ייראה מדהים יותר מתמיד.
יש משהו “קסום” באבנים שמשולבות בחלל הפנימי. אולי בגלל ההיבט המסורתי שלהן אותו אנחנו רואים בטירות ובמצודות העתיקות כשאנחנו מטיילים באירופה, או בגלל הסולידיות והנוחות שהם מספקים והדרך שבה הם מצליחים להתאים באופן מושלם לבתים העכשוויים.

חיפוי קירות פנים

הצדדים הטובים של חיפוי האבן

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לעצב את הבית שלכם עם קירות אבן, הנה כמה מהן:
– לאבן מראה טבעי וארצי.
– האבן מחזיקה מעמד לאורך זמן ודורשת תחזוקה פשוטה.
– האבן מציעה ספקטרום אפשרויות רחב שאפשר להתאים לכול טעם ותקציב.
– האבן היא אקו-ידידותיות.
– האבן זמינה במרקמים מדהימים ומפוארים.
– האבן אטרקטיבית מאוד.
– האבן מציעה רמת בידוד גבוהה מפני רעשים ומפני חום וקור.

ואם נבחר באבן, איזה סוג של אבן?

הדבר הכי טוב באבנים הוא העובדה שהן מסוגלות להשלים כל סגנון ועיצוב, החל מעיצוב פנים עכשווי ומודרני וכלה בעיצוב כפרי ומסורתי יותר. הדבר היחיד שאתם צריכים לעשות זה לבחור את סוג האבן הנכון שיתאים לעיצוב האישי שלכם.
לדוגמה, אם אתם מתכננים לקשט יותר מאשר קיר בודד אחד, השתמשו בסוגים, צבעים וגדלים שונים של אבן. בצורה זאת, תוכלו להעניק חיות ומגע אישי לבית שלכם.
איך אפשר להפיג את הקור החזותי של האבן? ובכן, זה קל למדי – אפשר לזרוק שטיחים רכים פה ושם, בדים, כריות, ולהשתמש בצבעים שונים כדי לרכך את התוצאה הסופית.
אבל, לפעמים, דווקא חלל נקי וקר זה בדיוק מה שאנשים רוצים להשיג בעיצוב החדר. אם זו המגמה שאתם מחפשים, בחרו משטחים סולידיים, קישוטים קיצוניים, ולוח גוונים מוגבל שנע בין לבן, אפור ושחור – כדי להעשיר את השפעת האווירה שאתם מחפשים.
ואולי הפתרון הטוב ביותר עבורכם הוא לאזן בין חם וקר, במקום לבחור רק באחד מהם.