הסוד מאחורי שיפוץ מוצלח של חדר האמבטיה – חלק א

8.7.2015 שתף

מהו הסוד מאחורי שיפוץ מוצלח של חדר האמבטיה – חלק א’

האם אתם שבים ודוחים את ההחלטה לשפץ את חדר האמבטיה המיושן שלכם? האם אתם לא יודעים היכן להתחיל? ובכן, אם בכול זאת החלטתם לקפוץ למים השוצפים של עולם השיפוצים, לא תצטערו, כי חידוש חדר האמבטיה שלכם יגדיל, לא רק את תחושת ההנאה והרווחה שלכם מהבית, אלא גם את ערך הבית שלכם. כמובן, בתנאי שהשיפוץ ייעשה בצורה נכונה.

הנה כמה כללי יסוד שיוכלו להבטיח לכם שחידוש חדר האמבטיה שלכם יהיה מוצלח ותוכלו ליהנות מפינת גן העדן שיצרתם לכם בביתכם, בין אם בחרתם לחפות את הקיר עם אבני פסיפס או עם בריקים מסורתיים.

  1. הפריסה היא קריטית

כשעוסקים בפריסה בחדר האמבטיה, עומדות בפניכם כמה אפשרויות. עליכם להחליט אם לשנות את פריסת חדר האמבטיה הקיימת או לא. הבחירה בפריסה צריכה להיות ההחלטה הראשונה, כי היא תשפיע על שאר אפשרויות העיצוב.

אם אתם שוקלים פריסה חדשה, שאלו את עצמכם מי אמור להשתמש בחדר האמבטיה ומהם הצרכים שלו או שלהם. יש הבדל בין חדר אמבטיה שצריך לעמוד לרשות בני המשפחה בכול זמן נתון, לבין חדר אמבטיה שישמש רק את ההורים שישנים בחדר השינה הסמוך.

אם אתם מתכננים לשנות את פריסת חדר האמבטיה, וודאו שיש לכם מספיק סיבות טובות לעשות זאת, כי השינוי יוסיף עלויות לשיפוץ שלכם. עם זאת, כאשר יש צורך בשינוי הפריסה, השינוי עצמו יוכל להוסיף פונקציונליות נוספת בחדר האמבטיה.

  1. עשו זאת נכון בפעם הראשונה

אמבטיה
בדרך כלל משפצים את חדר האמבטיה רק פעם אחת. לכן, חשוב לוודא שאתם לוקחים בחשבון את כול הצרכים שלכם. קחו בחשבון גם את הצרכים העכשוויים מחלל זה וגם את הצרכים העתידיים שלכם. אולי היום הילדים שלכם צעירים, אבל האם הם יריבו על חדר האמבטיה כול בוקר כאשר יהיו בני עשרה, מצב שאפשר למנוע עם עיצוב נכון של חדר האמבטיה?

כלל נכון הוא לקבוע מי אמור להשתמש בחלל. זאת, כדי להבטיח התקנה של האביזרים והתאורה המתאימים בחדר האמבטיה. אם השיפוץ הוא של חדר האמבטיה הצמוד לחדר השינה של ההורים, האביזרים שבהם תבחרו יהיו אחרים מאשר אם חדר האמבטיה אמור לשמש את כול בני הבית. אם חדר האמבטיה אמור לשמש את הילדים, וודאו שהם יוכלו להשתמש בשטח זה גם היום וגם כשיתבגרו.

  1. הגדירו את הסגנון והיו עקביים

לכול אחד יש סגנון שונה, לכן חשוב שתהיו נאמנים לסגנון שלכם גם כשאתם מעצבים את חדר האמבטיה. כך תוכלו לגרום לכך שהחלל יביא לביטוי את האישיות שלכם. שאלו את עצמכם, לגבי כול פריט שמיועד לשמש בחדר האמבטיה, האם הפריט משתלב היטב במראה שאתם רוצים ליצור. אם התשובה היא “לא”, בחרו בפריט אחר. כדי ליצור את המראה המלוטש עליכם לחתור לכך שכול הפריטים שתבחרו יעבדו היטב יחדיו.
חדר אמבטיה