חיפוש אחר מקורות השראה

14.8.2016 שתף

השראה היא משאב אינסופי אבל גם מעט ערמומי – כזה שחומק מדי פעם ומסתתר, לפעמים בדיוק כשממש אבל ממש צריך אותו.
לעיתים אנו מוצאים עצמנו שופעים רעיונות ופעמים אחרות תקועים, מחכים שתגיע לה ההשראה.

מה עושים כשהיא ממאנת להגיע, אותה השראה מיוחלת? התשובה פשוטה: יוצאים למסע. מטיילים, מביטים, מצלמים, מקשיבים, מנסים ללכוד רגע שיעיר ויסעיר את מחשבותינו ויוביל אותנו אל רעיונות חדשים. אבל אוגוסט עכשיו וחם מאוד, קשה אפילו לחשוב על יציאה מחדר ממוזג אל החום והלחות. מזל שבעידן שבו אנו חיים לחיצה קטנה על מקלדת המחשב יכולה להוציא אותנו למסע שהוא לא רק מרתק אלא גם נוח. רגע לפני שנצא, נבקש להצטייד במעט סקרנות וחיבור לאינטרנט.

 

האינסטגרם הוא אחד המקורות הפופולריים והנוחים ביותר לחיפוש אחר נקודת המוצא למסע: המון תמונות ומעט טקסט מאפשרים לנו לשייט בנעימים, לבחור ולפסול מסלולים במהירות וביעילות, להגיע מהם לאתרים של מעצבים וחברות מרתקים, ולגלות חומרים חדשים. אבל זה לא המקור היחיד – הנה כמה המלצות לנקודת מוצא מעוררות השראה.

1. Oh Happy Day

inspire1

עמוד מתקתק ומשובב נפש הקשור לאתר בעל שם זהה, שעוסק ברעיונות ובטיפים לעיצוב פנים, פעילויות עשה-זאת-בעצמך ועיצוב לאירועים משמחים, כשמעל הכל מרחף הרעיון של “החיים הם מסיבה אחת גדולה וצבעונית, תהנו”.

2. Prodeez

inspire2

עמוד האינסטגרם של אתר בעל שם זהה המתמקד בריהוט ובעיצוב מוצר. באתר ניתנת האפשרות להגיש הצעה לחשיפת פרויקטים עצמאיים.

3. Haigo

inspire3

מאחורי העמוד יש אפשרות לעשות מנוי חינמי לניוזלטר המתחייב לשלוח שלושה מיילים בחודש הכוללים ביקורות, לינקים לרכישת מוצרים ועוד הפתעות.

4. Design Milk

inspire4

מגזין עיצוב רחב יריעה הנוגע במגוון עצום של נושאים מתוכם עיצוב מוצר, ארכיטקטורה, אופנה, עיצוב פנים ועוד, כשהמשותף לכולם הוא רעננות עכשווית, איכות גבוהה במיוחד וייחוד.

5. Interior design ideas

 

כותרת פשוטה העומדת מאחורי התוכן, הרבה רעיונות טובים הסובבים סביב הציר המרכזי: הלא הוא עיצוב פנים.

 

קדימה, צאו לדרך.